페이지 정보
외국계기업 | IT Executive기본정보 | |||
---|---|---|---|
포지션명 | IT Executive | ||
회사 | 외국계기업 | 직급 | ~ |
외국어 | 연령/성별 | 무관 | |
진행절차 | 서류전형 -> 1차면접 -> 2차면접 | 마감일 | 채용시 |
상세정보 |
---|
1. 채용 포지션
【 포지션 : IT Executive 】 - 직급 : 대리~과장급 - 경력 : 3~6년 ▶ Job Description - Reporting to : Finance & Administration Manager of Damiani Korea, the position is accountable for supporting overall IT operations. - Key Accountabilities * Maintain and managing of all DAMIANI Korea Local IT systems supporting * Support and handle DAMIANI Korea’s IT issues * Damiani Internal System (MS office, e-mail, diogene, stock view, dynamics, Retail-Pro etc.) issue handling with HQ IT team and local IT Provider * Support & manage boutiques R-RPO issues in cooperation with IT Provider & HQ IT Team * Participate to corporate projects for the enhancement of the support and knowledge sharing processes, procedures, and tools with HQ IT Team * Lead maintains and support IT local and new projects (Data back-up system, One-drive etc.) * Manage IT Budgeting, Purchasing and vendors selection procedures * Suggest IT solutions and environment improvement * Guarantee local IT Policies and Standards are in accordance with Damiani HQ guideline * Support HR for employees’ Onboarding & Offboarding related IT process * Guarantee IT support and training on relevant systems, collect emerging needs and inputs. (Manage lifecycle of IT assets (for hardware and software, from acquisition to disposal) * Office & Boutique IT stock and estate management (Laptop, Apple account & Assets management, Server, MS Office license etc.) * Office & Boutique Facility management (Conference equipment setting, Wifi, Telephone, IT License etc.) ▶ Job Requirements - Key Requirements * University degree or same level - Work Experience * At least 3~6 years of relevant experience * Experience in luxury retail industry (Preferred) - Requirements * Language : English and local language(s) - Professional efficiency * Knowledge and understanding of infrastructure technology (Server, Network, Retail-Pro, Dynamics, ERP, Office365, SharePoint, One-Drive… ) * Problem-solving skills * Self-Development * Business awareness * Flexibility * Role Competencies * Customer Oriented * Good Strong Communicator * Analysis * Ability to priorities workload is essential * Free to business travel 2. 근무지 : 서울시 강남구 청담동 3. 근무형태 : 정규직 (수습기간 3개월) 4. 근무일 : 주 5일 (월~금) 5. 급여수준 : 회사 내규에 따라 면접 후 결정 (전직장 연봉 및 경력에 따라 조정) 6. 제출서류 - 국문이력서 (상세경력 및 자기소개서 포함) [ (주)에이치알글로벌네트워크 양식 ] - 영문이력서 (자유양식의 영문이력서) - 서류전형 합격자에 한해 추후 졸업증명서, 경력증명서, 원천징수증명서 등 기타 서류 제출 요망 - 입사지원 서류에 허위사실이 발견될 경우, 채용확정 이후라도 채용이 취소될 수 있습니다. 7. 전형절차 : 서류전형 → 1차면접 → 2차면접 → 연봉협상 → 최종 합격 8. 접수기간 : ASAP (채용시 마감) - 지원하시면 바로 추천드리며 채용사에서 적임자라고 판단되면 접수가 마감되므로 최대한 빨리 지원하시는게 좋습니다. (주)에이치알글로벌네트워크 헤드헌터 정성원 전무 드림 ---------------------------------------------------------------------------- (주)에이치알글로벌네트워크 헤드헌터 정성원 전무 ( 06129 ) 서울시 강남구 테헤란로1길 28-11, 4층 (역삼동, 조이빌딩) TEL : 02-6952-7084, FAX : 02-6952-7085 Mobile : 010-3789-3553 E-Mail : swchung@hrgn.co.kr hr-chung@naver.com ---------------------------------------------------------------------------- |
담당컨설턴트 정보 | |||
---|---|---|---|
이름 | 정성원전무 | 이메일 | swchung@hrgn.co.kr |
전화 | 휴대폰 | 010-3789-3553 |